تبلیغات متنی شما در این بخش
  • کلاس GIS کاربردی در شهرسازی

    اطلاعات و پیش ثبت نام کلاس جی آی اس در شهرسازی

    http://urbanity.ir/form/view.php?id=10211
  • کلاس بافت فرسوده در شهرسازی

    جهت آمادگی برای کار در دفاتر نوسازی و شرکت ها

    ثبت نام به زودی
  • کلاس آزمون نظام مهندسی شهرسازی

    شرکت در این کلاس برای همه شهرسازان لازم است

    ثبت نام
  • کلاس سیتی انجین CityEngine

    نرم افزار جدید و کاربردی برای طرح های شهری و سه بعدی سازی شهر

    ثبت نام
آخرین محصولات فروشگاه انجمن
کاریابی انجمن شهرسازی

جهت عضویت در کاریابی کلیک کنید

محل تبلیغات در انجمن ما ، تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه است !

. هنگامی که رادیو پخش زنده دارد شما میتوانید با مراجعه به همین صفحه به رادیو شهرساز گوش کنید.جهت پخش همایش ها و کلاس های خود با 09128989801 تماس بگیرید

موضوع : جلسه کارگروه ترافیک - شنبه شب 93/12/23

#1
جلسه شنبه شب کارگروه ترافیک
14 Mar 23:00 - اسلامی 2: سلام ?
14 Mar 23:00 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: سلام
14 Mar 23:00 - یونس آرین نژاد: مرسی مهندس اسلامی
14 Mar 23:00 - Hosna: سلام بر مهندسین
14 Mar 23:00 - Ms Molaei: سلام
14 Mar 23:00 - یونس آرین نژاد: طبق برنامه ریزی مهندس اسلامی امشب در رابطه از خیابان های تهران است
14 Mar 23:01 - یونس آرین نژاد: سلام جناب رضایی
14 Mar 23:01 - اسلامی 2: بله خیابان ولیعصر تهران
14 Mar 23:01 - اسلامی 2: منتظرم کارگروه عمومی به جلسه خاتمه بده بعد شروع کنیم
14 Mar 23:02 - یونس آرین نژاد: دوستان نتم ضعیفه امکان داره از بین شما حدود چند دقیقه برم.پوزش می طلبم
14 Mar 23:02 - Hosna: بله خیابان ولیعصر
14 Mar 23:04 - یونس آرین نژاد: خانم مهندس اسلامی شروع جلسه اعلام کنید
14 Mar 23:04 - اسلامی 2: خواهش مهندس،ممنون همراهی میفرمایید
14 Mar 23:04 - اسلامی 2: دوستان حاضری لطفا
14 Mar 23:04 - Hosna:
14 Mar 23:04 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: جلسه راجب بعد از يكطرفه شدن خيابان وليعصر هست؟
14 Mar 23:04 - مریم مختاری: +
14 Mar 23:04 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: +
14 Mar 23:05 - اسلامی 2: ?
14 Mar 23:05 - Ms Molaei: +
15 Mar 11:03 - عباس ریاضت: +
14 Mar 23:05 - یونس آرین نژاد: +
14 Mar 23:06 - مژده برشان: +
14 Mar 23:06 - Hosna: گیج شدیم از این گروه بپر به اون گروه
14 Mar 23:06 - اسلامی 2: میخوایم امشب درباره نقاط قوت وضعف این خیابان صحبت کنیم
14 Mar 23:07 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: بعد از يكطرفه شدن،درسته؟
14 Mar 23:07 - اسلامی 2: درباره خوانایی انعطاف پذیری ترافیک بله
14 Mar 23:07 - Hosna: خوب میشه همین یکطرفه شدن رو هم بررسی کرد
14 Mar 23:07 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0071.jpg (file attached)
14 Mar 23:07 - یونس آرین نژاد: خانم مهندس یکطرفه شدن در ترافیک مطالعات قبل و بعد دارد
14 Mar 23:07 - فاطمه آقامیری: +
14 Mar 23:07 - اسلامی 2: بله درسته
14 Mar 23:08 - یونس آرین نژاد: پس ایا این مطالعات شده
14 Mar 23:08 - اسلامی 2: جناب مهندس رضایی رو این خیابان کار کردند میشه کمی دراین‌باره صحبت بفرمایید
14 Mar 23:08 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: من راجب يك طرفه شدن يك تحقيق دانشجويي كرده بودم
14 Mar 23:09 - Hosna: بیاین یکم آشنا بشیم قبلش دوستان با این خیابون فکر کنم بهتره
14 Mar 23:09 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: تحقيق ميداني از سكنه و مغازه داران
14 Mar 23:09 - اسلامی 2: بسیار عالی نتایج را در اختیار دوستان قرار بدید تحلیل کنیم
14 Mar 23:09 - اسلامی 2: موافقم مهندس
14 Mar 23:09 - Hosna: ممنون میشیم 0244عزیز توضیحات لازم رو به ما بفرمایید
14 Mar 23:10 - Hosna: خیابان ولیعصر طولانی ترین خیابان خاورمیانه هست
14 Mar 23:10 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0074.jpg (file attached)
14 Mar 23:10 - یونس آرین نژاد: یعنی چی که بزرگ ترین خیابان خاور میانه
14 Mar 23:11 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0076.jpg (file attached)
14 Mar 23:11 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0075.jpg (file attached)
14 Mar 23:11 - کریم باقری: +
14 Mar 23:11 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0077.jpg (file attached)
14 Mar 23:11 - مریم مختاری: طولانی ترین
14 Mar 23:11 - Hosna: احداث اون به سال 1300 برمیگرده و قبل از انقلاب به نام خیابان پهلوی بود
14 Mar 23:11 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0078.jpg (file attached)
14 Mar 23:11 - Ms Molaei: واقعا !
14 Mar 23:11 - Hosna: ببخشید بلندترین رو گوشیم بزرگ ترین تایپ کرد
14 Mar 23:12 - اسلامی 2: این خیابان درازاش شامل17.9کیلومتراست وکشیدگی جغرافیایی آن از شمال به میدان تجریش واز جنوب به میدان راه آهن میباشد
14 Mar 23:12 - Hosna: 17.9کیلومتر طولش هست شوخی نیست که
14 Mar 23:12 - مریم مختاری: ??
14 Mar 23:12 - Hosna: عملا جنوب تهران رو به شمال وصل کرده
14 Mar 23:12 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: اكثريت راضي نبودن ،ساكنين به خاطر دسترسي به پاركينگ هايش كه در سمتي واقع شده بود كه مسير BRTشده بود و دور شدن را هاي ارتباطي شان به سمت جنوب و مغازه داران به علت عدم امكان وجود پارك در جلو محل كسبشان كه اكثرا حمل با جرثقيل است
14 Mar 23:12 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0079.jpg (file attached)
عکس قبل از انقلاب
14 Mar 23:13 - مریم مختاری: ای جان
14 Mar 23:13 - یونس آرین نژاد: یک نوع بزرگ راه از وسط شهر به شمار می اید
14 Mar 23:13 - Hosna: ما هم نزدیک این خیابون سکونت داریم اوایل واقعا از زندگی افتاده بودیم ولی الان دیگه عادی شده یکطرفه شده
14 Mar 23:14 - Hosna: نمیشه گفت بزرگراه
14 Mar 23:14 - اسلامی 2: راه اصلی است
14 Mar 23:14 - جعفر قلندری: سلام
14 Mar 23:14 - Hosna: بزرگراه یک سری ویژگی های خاص خودش رو داره
14 Mar 23:14 - یونس آرین نژاد: بله
14 Mar 23:14 - یونس آرین نژاد: درسته
14 Mar 23:14 - اسلامی 2: ?
14 Mar 23:14 - اسلامی 2: بنظر شما یک طرفه شدنش خوب بوده یا بد؟
14 Mar 23:15 - غلامرضا عابدینی: سلام
14 Mar 23:15 - یونس آرین نژاد: خانم مهندس یکطرفه شدن اول بابت چی بوده
14 Mar 23:15 - کریم باقری: سلام،
14 Mar 23:15 - اسلامی 2: سلام مهندسین عزیز خوش آمدید
14 Mar 23:15 - Hosna: این که دسترسی به حمل و نقل عمومیش خیلی کمک کرده به ما واقعا خوبه
14 Mar 23:15 - Ms Molaei: سلام مهندس
14 Mar 23:15 - مینو توکلی زاده:
14 Mar 23:15 - Hosna: البته برای مغازه داران اطراف منم شنیدم نارضایتی ایجاد کرده
14 Mar 23:16 - Hosna: ولی سرعت حمل و نقل عمومی رو خیلی خوب کرده
14 Mar 23:16 - یونس آرین نژاد: خب ایا این خیابان را حذف کردند برای یک طرف مسیر دیگر برای هدایت حجم تعیین شده
14 Mar 23:17 - مینو توکلی زاده: وقتی خیابانی یه طرفه میشه ,چ تغییری در شبکه اطراف محل باید ایجاد کرد؟
14 Mar 23:18 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0080.jpg (file attached)
14 Mar 23:18 - کریم باقری: با توجه به اینکه حمل و نقل عمومی باید حقشو باید از شبکه معابر شهر بگیره اقدام مناسبی بود.
14 Mar 23:18 - یونس آرین نژاد: وقتی یک طرف شما حذف می کنید روی خیابان های اطراف عکس عمل پیش بینی شده رخ می دهد
14 Mar 23:18 - اسلامی 2: موافقم حمل ونقل عمومی باید در اولویت باشه بنظرم نتیجه کار هم خوب بوده
14 Mar 23:18 - یونس آرین نژاد: برای حداقل مدت دو سال
14 Mar 23:19 - اسلامی 2: خب اثر منفی اون رو میفرمایید چه هست؟
14 Mar 23:19 - کریم باقری: ولی می بایستی یطرفه کردن دارای مطالعات شبکه در سطح ناحیه شهری باشد .
14 Mar 23:19 - Hosna: به عنوان نمونه ای که نشون بده میشه به حمل و نقل عمومی ارزش داد نمونه ی شاخصی هست واقعا با این کار ترس از تین کار ریخته شد
14 Mar 23:20 - یونس آرین نژاد: شما معابر دیگر را سنگین تر کردید بار ترافیک و سرعت وسایل نقلیه عمومی برای خیابلن های اطراف پایین اورده اید
14 Mar 23:20 - غلامرضا عابدینی: نظر به اینکه در یک طرفه شدن سرعت ماشین ها زیاد میشه ودسترسی برای مغازه های اطراف کم میشه چون عرضه محصولات به عبور کنندگان مشکل خواهد بود واستانه تقاضا به شدت کاهش پیدا میکنه
14 Mar 23:20 - کریم باقری: تین کار ؟
14 Mar 23:20 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: واقعا به حمل و نقل عمومي يعني اتوبوي هاي تند رو سرعت زيادي بخشيده
14 Mar 23:20 - اسلامی 2: بنظرم این کار باعث خوانایی بیشتر خیابان های تهران شده من خودم وقتی میام تهران واقعا بت بی آر تی خیلی راحتم
14 Mar 23:20 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: اتوبوس منظورم بود
14 Mar 23:20 - کریم باقری: ?
14 Mar 23:21 - مریم مختاری: دقیقا
14 Mar 23:21 - اسلامی 2: درسته واسه این مغازه ها چه راهکاری میشه پیشنهاد داد
14 Mar 23:22 - یونس آرین نژاد: تقویت مسیر پیاده و دوچرخه
14 Mar 23:22 - اسلامی 2: آفرین
14 Mar 23:22 - یونس آرین نژاد: و مکان های تفریحی خطی
14 Mar 23:22 - اسلامی 2: این مسیر دارای غنای حسی زیادی است پس میشه بازم حضور پیاده رو تقویت نمود
15 Mar 11:20 - عباس ریاضت: IMG-20150314-WA0081.jpg (file attached)
14 Mar 23:23 - کریم باقری: با تقویت سیستم یکپارچه حمل و نقل و تعریف درست از مد پیاده می شه رضایت مندی مغازه داران را هم بالا برد.
14 Mar 23:23 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0084.jpg (file attached)
14 Mar 23:23 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0082.jpg (file attached)
14 Mar 23:23 - یونس آرین نژاد: ?
14 Mar 23:23 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0083.jpg (file attached)
14 Mar 23:24 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: در حال حاضر غير از قسمت نزديك پارك مسير پياده ضعيف است
14 Mar 23:24 - اسلامی 2: ?
14 Mar 23:24 - غلامرضا عابدینی: تغییرات مسیر عبور ومرو برای ایجاد ظرفیت سازی برای جابجای وحرکت صورت میگیره ،بایستی مطالعه جامع از شبکه راهها صورت بگیره، تا بهترین گزینه انتخاب بشه
14 Mar 23:24 - یونس آرین نژاد: ایجاد مسیر کلاسکه
14 Mar 23:24 - یونس آرین نژاد: کالسکه
14 Mar 23:24 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: يعني اعمالي براي تقويت آن صورت نگرفته
14 Mar 23:24 - یونس آرین نژاد: برای اسب
14 Mar 23:24 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0085.jpg (file attached)
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0086.jpg (file attached)
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0087.jpg (file attached)
14 Mar 23:25 - کریم باقری: تغییر الگوی رفتاری شهروندان نیز یک کار فرهنگی در این راستا است.
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0088.jpg (file attached)
15 Mar 11:23 - عباس ریاضت: به نظر من خیابان ولی عصر جا داره به یک خیبان تفریحی با تراموا و مسیر ویژه پیاده تجهیز بشه
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: یک نکته مثبت داره این خیابان که لبه سواره رو به خوبی از پیاده جداست
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0089.jpg (file attached)
14 Mar 23:25 - یونس آرین نژاد: <Media omitted>
14 Mar 23:25 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0090.jpg (file attached)
14 Mar 23:26 - یونس آرین نژاد: استفاده از حرکت های نمایشی
14 Mar 23:26 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: ?
14 Mar 23:26 - Hosna: ولی یکپارچگی در پیاده راه حفظ شده
14 Mar 23:26 - یونس آرین نژاد: همان طور فیلمشو ارسال کردم
14 Mar 23:26 - اسلامی 2: ودرختان سبز به زیبایی در مسیر کاشته شدند
14 Mar 23:26 - کریم باقری: ?
14 Mar 23:26 - اسلامی 2: به همین خاطر میشه وجه پیاده رو تقویت کرد
14 Mar 23:26 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0091.jpg (file attached)
14 Mar 23:26 - اسلامی 2: تشکر
14 Mar 23:26 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0092.jpg (file attached)
14 Mar 23:27 - کریم باقری: نظر دوستان در خصوص تغییر تدریجی کاربری پیرامون محور مورد نظر چیه؟
14 Mar 23:27 - یونس آرین نژاد: دوستان این مسیر باید جدول swotداشته باشد تا بتوانیم به راهبردها برسیم
14 Mar 23:28 - اسلامی 2: مبلمان وسازگاری بصری خوبی هم داره
14 Mar 23:28 - اسلامی 2: اما بازم باید تقویت شه
14 Mar 23:28 - اسلامی 2: توضیح بفرمایید مهندس
14 Mar 23:28 - غلامرضا عابدینی: پیاده مداری با اصلاح بعضی از کاربری محور با اولویت مسیر گردشگری به لحاظ پتانسیل موجود در خ ولعصر
14 Mar 23:29 - Hosna: جناب باقری به نظر شما الان کاربری ها داره به چه سمتی میره؟
14 Mar 23:29 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: مبلمان تا جايي كه من ديدم در قسمت خاي مختلف خيابان كه داراي طول زيادي است متفاوت است
14 Mar 23:29 - اسلامی 2: بنظر شما چه تغییر کاربری صورت بگیرد.؟
14 Mar 23:29 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0094.jpg (file attached)
14 Mar 23:29 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0093.jpg (file attached)
14 Mar 23:29 - اسلامی 2: دوستان پی ام های بنده میرسه؟
14 Mar 23:29 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0095.jpg (file attached)
14 Mar 23:29 - مریم مختاری: ?
14 Mar 23:30 - یونس آرین نژاد: خانم مهندس اسلامی فواصل مکان های اشاره شده با هم چقدر است
14 Mar 23:30 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0096.jpg (file attached)
14 Mar 23:30 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0102.jpg (file attached)
14 Mar 23:30 - Hosna: خانم اسلامی که با عکس ها گروه رو پربار کردن
14 Mar 23:30 - یونس آرین نژاد: ایا یک مکان تمام امکانات فراهم ولی در 4کیلومتر جلوتر کمتر فراهم است
14 Mar 23:30 - Hosna: محدوده ی این عکس ها از چهارراه نیایش تا نزدیکی پارک وی هست اینجور که به یاد دارم
14 Mar 23:31 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: من اين تفاوت را ديدم
14 Mar 23:31 - یونس آرین نژاد: ایا تمام مسیر امکانات به طور مساوی تقسیم شده
14 Mar 23:31 - یونس آرین نژاد: یا مکان هایی خاص
14 Mar 23:31 - اسلامی 2: بله تفاوت دارد
14 Mar 23:31 - Hosna: میشه به عبارتی گفت این قسمت ها گل خیابون ولیعصر هست
14 Mar 23:32 - عباس ریاضت: بله پیام هاتون میرسه
14 Mar 23:32 - یونس آرین نژاد: پس ما باید از تنوع مسیر از بهترین استفاده رل ببریم
14 Mar 23:32 - مینو توکلی زاده: قسمت هایی که ب فضای سبز وپارک ها ختم میشه خیلی زیبا کار شده
14 Mar 23:32 - اسلامی 2: دوستان من سوالی متفاوت میپرسم ازتون:شما وقتی از پیاده رو این خیابان رد میشید چه حسی رو به شما القا میکنه
14 Mar 23:33 - اسلامی 2: دقیقا
نقطه قوت این خیابان همینه
14 Mar 23:33 - مینو توکلی زاده: ارامس البته نزدیک میدان ها نه
14 Mar 23:33 - یونس آرین نژاد: حس خوب و پر انرژی
14 Mar 23:33 - یونس آرین نژاد: راحتی در مسیر یکپارچه
14 Mar 23:33 - یونس آرین نژاد: امنیت بالا
14 Mar 23:33 - مریم مختاری: آرامش
14 Mar 23:34 - Hosna: این پیاده رو از اصول بالایی برخوردار هست
14 Mar 23:34 - مینو توکلی زاده: کف سازی ورعایت ارتفاع
14 Mar 23:34 - اسلامی 2: پس این خیابان تونسته سرزندگی خودش رو حفظ کنه وحس تعلق به مابده
14 Mar 23:34 - مینو توکلی زاده: خیلی موثر بوده
14 Mar 23:34 - غلامرضا عابدینی: حس خوب اما سرعت ماشین ها موجب الودگی صوتی میشه
15 Mar 11:32 - عباس ریاضت: IMG-20150314-WA0098.jpg (file attached)
14 Mar 23:34 - مینو توکلی زاده: وترافیک همیشگی ولیعصر
14 Mar 23:35 - اسلامی 2: سرعت ماشین که اجتناب ناپذیر مگر با پهنه سبز جلو آلودگی صوتی گرفته بشه
14 Mar 23:35 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: نه موافق نيستم تو همه قسمت ها يك حس القا نمي شود
14 Mar 23:35 - فاطمه آقامیری: IMG-20150314-WA0101.jpg (file attached)
14 Mar 23:35 - فاطمه آقامیری: IMG-20150314-WA0099.jpg (file attached)
14 Mar 23:35 - فاطمه آقامیری: IMG-20150314-WA0100.jpg (file attached)
14 Mar 23:35 - مینو توکلی زاده: معمولا همه سعی میکنن از ولیعصر با ماشین رد نشن چون واقعا ترافیکش بده
14 Mar 23:35 - یونس آرین نژاد: ولیصر بخاطر فضای سبز بزرگی در این تقاطع وجود داره مشکلات را زیاد کرده با توجه به عکس
14 Mar 23:35 - Hosna: تفکیک مناسب مسیر برای حرکت با سرعت خای مختلف
14 Mar 23:36 - اسلامی 2: احسنت مهندس رضایی
14 Mar 23:36 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: مثلا از روبه روي پارك سايي تا خيابان عباس آباد را پياده راه برويد تمام مدت منتظر تمام شدن مسير هستيد
14 Mar 23:36 - Hosna: از ویژگی های مثبت این پیاده رو هست
14 Mar 23:36 - اسلامی 2: باید مبلمان تقویت شه تا حس خوب در طول تمام خیابان القا بشه
14 Mar 23:36 - اسلامی 2: یکنواختی
14 Mar 23:37 - اسلامی 2: خب این ضعف است
14 Mar 23:37 - اسلامی 2: مسیر نباید یکنواخت بشه
14 Mar 23:37 - یونس آرین نژاد: خانم مهندس اسلامی من ارین نژاد هستم
14 Mar 23:37 - اسلامی 2: ?بله جناب مهندس
14 Mar 23:38 - غلامرضا عابدینی: به نظرم بایستی کل خیابان پس از مطالعه با هویت سازی به پیاده مداری اختصاص یابد
14 Mar 23:38 - مینو توکلی زاده: البته مسیر هم خیلی طولانیه
14 Mar 23:38 - Hosna: برداشتن کامل یکنواختی هم خوب نیست
14 Mar 23:38 - اسلامی 2: جناب عابدینی یعنی کلا پیاده راه شود؟
14 Mar 23:38 - عباس ریاضت: باید در طراحی کاربری های اطراف بسیار با دقت عمل شود زیرا قیمت زمین و ملک بسیار بالاست و امکان تخریب و خرید اوسط شهرداری تیست پس باید قوانین سختگیرانه ای برای کاربری ها در نظر بگیرند با نمای تعریف شده و تراکم پایین.
14 Mar 23:38 - یونس آرین نژاد: دوستان اگر توی مسیر از منوریل استفاده بشه موافق هستید
14 Mar 23:39 - عباس ریاضت: خیر منوریل هوایی؟ خیر
14 Mar 23:39 - یونس آرین نژاد: بله
14 Mar 23:39 - فاطمه آقامیری: باید در طول خیابان تنوع در عین القای یک هویت بوجود بیاد
14 Mar 23:39 - عباس ریاضت: منوریل سیما و منظر شهری رادبه شدت کاهش میدهد و دید درختان سیز و زیبا را میگیرد
14 Mar 23:39 - یونس آرین نژاد: چرا با منوریل موافق نیستید
14 Mar 23:40 - مینو توکلی زاده: درختان عنصر بارز خیابان هستن با منوریل کلا تغییر پیدا میکنت منظرش
14 Mar 23:40 - Hosna: نه اصلا مونوریل هویت درختان رو از بین میبره
14 Mar 23:40 - غلامرضا عابدینی: بله برای یک پایتخت خیابان ولیعصر یک پتانسیل بی نظیر ،ارزش داره
14 Mar 23:40 - عباس ریاضت: گفتم تراموا
14 Mar 23:40 - اسلامی 2: بنده هم مخالفت
14 Mar 23:40 - یونس آرین نژاد: ما از منظر ارتفاع بالا برای جذب توریست میشه استفاده کرد
14 Mar 23:40 - Hosna: تمام هویت ولیعصر به چنارش هست
14 Mar 23:40 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: كاملا موافقم با منوريل ما در تحقيق دانشجويي به جاي اتوبوس هاي تندرو پيشنهاد منوريل را داديم تا از ضرر هاي يك طرفه شدن هم جلوگيري مي شود
14 Mar 23:40 - Hosna: همین ارتفاع میتونه درختان رو تحت شعاع قرار بده
14 Mar 23:41 - غلامرضا عابدینی: دقیقا
14 Mar 23:41 - عباس ریاضت: نوریست ها بهترین منوریل را توی کشورشون دیدندو منوریل های جینی براشون جذاب نیست
14 Mar 23:41 - مینو توکلی زاده: کاربری های اطراف جذابیتی نداره برای ارتفاع بالا
14 Mar 23:41 - فاطمه آقامیری: که متاسفانه تعداد بسیار زیادیش قطع شده
14 Mar 23:41 - یونس آرین نژاد: دید بصری مهم نیست
14 Mar 23:41 - عباس ریاضت: الان مگه واگن های مترو ما را ندید . خیلی زشت هستند
14 Mar 23:41 - Hosna: پروژه ی مونوریل تو ایران موفق عمل نمیکنه
با آقای ریاضت موافقم
14 Mar 23:42 - اسلامی 2: چرامهم نیست مهندس.؟ همین ها برای مردم ارزش تلقی میشه
14 Mar 23:42 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: چرا ديد از بالا جذاب نيست؟
14 Mar 23:42 - Hosna: به نظرم چهارتا کالسکه یا ماشین قدیمی تردد کنه برای بردن توریست
14 Mar 23:42 - عباس ریاضت: ببینید یکی از قابلیت های خیلبان ولی عصر دید و منظر و سیمای زیبای شهری هست که وجود داره
14 Mar 23:42 - Hosna: بهتره
14 Mar 23:42 - یونس آرین نژاد: ما با جذب توریست فرهنگ را به میان می اوریم
14 Mar 23:42 - غلامرضا عابدینی: مونوریل یعنی دینامیت در هویت خ ولصر
14 Mar 23:43 - اسلامی 2: ما باید اتفاقا دید بصری رو تقویت کنیم
14 Mar 23:43 - غلامرضا عابدینی: کاملا درسته
14 Mar 23:43 - یونس آرین نژاد: خواه یا ناخواه مردم را به سمت فرهنگ دعوت می کنیم
14 Mar 23:43 - کریم باقری: تغییر کابری محور ولیعصر شاید بتونه در راستای تاکید بر گذران اوقات فراغت و پذیرایی شکل بگیره ...
البته باید روش فکر و برنامه ریزی کرد. باید ظرفیت سنجی کرد.
14 Mar 23:43 - یونس آرین نژاد: پس ما نمی خوایم با اموزش فرهنگ را بین مردم بیاریم
14 Mar 23:44 - یونس آرین نژاد: مردم الگو برداری می کنند
14 Mar 23:44 - یونس آرین نژاد: با 0965 موافقم
14 Mar 23:44 - Hosna: بله جناب عابدینی جالبه خود خیابون داره به سمت تغییر کاربری میره
14 Mar 23:44 - مینو توکلی زاده: خوب را ههای بهتری برای جذب توریستا هست
14 Mar 23:44 - اسلامی 2: ?
14 Mar 23:44 - عباس ریاضت: ما باید دو محور جایگزین مناسب برای ولی عصر طراحی کنیم و این دو محور یکطرفه باشند تا عرض زیادی نخواهد. بعد خیابان ولی عصر را به بلند ترین مسیر پیاده ویژه در دنیا تبدیل کنیم با تقویت فضای سیز و ایجاد ترانوا طراحی ریل و مسیر پیاده
14 Mar 23:44 - اسلامی 2: مثال بزنید
14 Mar 23:44 - غلامرضا عابدینی: مگه الان الگو برداری نمیکنن؟
14 Mar 23:45 - یونس آرین نژاد: فکر نمی کنم.تاثیرات شرایط اقتصادی باعث تغییرات در فرهنگ را اورده است
14 Mar 23:46 - یونس آرین نژاد: وقتی اقتصاد درست بشه مردم هم در راستای اقصاد پیش می روند
14 Mar 23:46 - اسلامی 2: تقویت مسیر پیاده اولویته کاره اما آیا با پیاده راه موافقید دوستان
14 Mar 23:47 - اسلامی 2: ؟!
14 Mar 23:47 - یونس آرین نژاد: جناب ریاضت پیش بینی مسیر جایگزین نیاز به مطالعات جامع دارد
14 Mar 23:47 - مینو توکلی زاده: استفااده از المان های مینیاتوری بناهای کشورمون در طول مسیر وفضاهایی شبیه انچه در نقاط مختلف کشور وجود داره خیلی بهتر باعث حذب توریست میسشه
14 Mar 23:47 - یونس آرین نژاد: پس هزینه بالایی دارد
14 Mar 23:47 - Hosna: تبدیل این خیابون به پیاده راه به نظر من کار جذابی نیست
14 Mar 23:47 - عباس ریاضت: با ایجاد شهرفرنگ و قهوه خانه های شیک و زیبا و طراحی جداره جذاب و معرف فرهنگ در تمام زمان ها میشه خیابان ولی عصر را به یک موزه زمان تبدیل کرد
14 Mar 23:47 - کریم باقری: بنظر می آید که بخشی از محور کارکرد تخصصی پیدا کرده (فناوری یارانه و ...) بخش دیگر بحث پوشاک غیره (تجاری) ...
14 Mar 23:48 - اسلامی 2: بله المان ها ومبلمان همان راه تقویت سرزندگی است موافقم
14 Mar 23:48 - کریم باقری: ?
14 Mar 23:48 - غلامرضا عابدینی: درست محیط بر رفتار مردم تاثیر میگذاره،اما عملکرد غالب بایستی پیاده مداری ومقیاس انسانی داشته باشه
14 Mar 23:48 - یونس آرین نژاد: با مهندس اسلامی موافقم دومی مورد سرزندگی است
14 Mar 23:48 - مینو توکلی زاده: استفاده از سبک معماری ایرانی در طول مسیر
14 Mar 23:49 - یونس آرین نژاد: اول پیاده مدلری دوم سرزندگی را بهبود بدیم
14 Mar 23:49 - مینو توکلی زاده: باعث ایجاد محیطی انسان مدار و با هویت میشه
14 Mar 23:49 - غلامرضا عابدینی: موافقم یک فرصت برای شهر خلق میشه?
14 Mar 23:50 - عباس ریاضت: در مورد میاده کردن مسیر مطالعات زیادی باید انجام بشه و این یک ایده بزرگ است ولی در کل میتوان قسمت هایی از خیابان را پیاده و سنگفرش و ترانوا کرد
14 Mar 23:50 - یونس آرین نژاد: ولی بازم با دو ایده ما حل نمی شود نیاز به مطالعات دارد
14 Mar 23:50 - اسلامی 2: بله امشب بدلیل اهمیت این خیابان در اولویت قرار گرفت چون راه زیادی تا جهانی شدن وجذب توریسم نداره
14 Mar 23:50 - کریم باقری: اگه فضای مکث تقویت بشه و مراکز عرضه صنایع دستی در سطح ملی فراهم بشه باعث جذب جمعیت پیاده می شه ولی در هر حال جای مسیر دوچرخه خالی است.
14 Mar 23:51 - مینو توکلی زاده: به نظر من پیاده راه کردن مسیر های این چنینی ریسک بالایی داره
14 Mar 23:51 - اسلامی 2: تمام کارها نیاز به مطالعه شناخت وبررسی داره
14 Mar 23:51 - غلامرضا عابدینی: شهرساز اول ایده میده وبعد مطالعه
14 Mar 23:51 - Hosna: مهندس اسلامی الان آلمان های محدوده ی نیایش رو یادتون هست چه قدر جذاب بود؟ همون آدمک رنگی ها
14 Mar 23:51 - مینو توکلی زاده: گاهی نتایج با مطالعات هم جور نیست
14 Mar 23:52 - عباس ریاضت: ما باید برای این خیابان سوات تشکیل بدیم
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: مسیر دوچرخه بنظرم ایده جالبی است همانند پارک وی بروکلین که در جلسات قبل اشاره شد
14 Mar 23:52 - یونس آرین نژاد: ما با منابع کم در مسیر باید حداکثر استفاده را ببریم
14 Mar 23:52 - عباس ریاضت: چون داریم در مورد کل تهران طرح میدیم
14 Mar 23:52 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: منم موافقم كه فضاهاي مكث بايد تقويت بشن
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0108.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0107.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0106.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0105.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0104.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0103.jpg (file attached)
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: بروکلین پارک وی
14 Mar 23:52 - اسلامی 2: البته باید مطالعه شود
14 Mar 23:53 - مینو توکلی زاده: شیب خیابون برای دوچرخه مناسبه?!
14 Mar 23:53 - غلامرضا عابدینی: دوستان بدرود ،خلق فضا های انسان دوست?
14 Mar 23:53 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0111.jpg (file attached)
14 Mar 23:53 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0110.jpg (file attached)
14 Mar 23:53 - اسلامی 2: IMG-20150314-WA0109.jpg (file attached)
14 Mar 23:53 - یونس آرین نژاد: در بعضی نقاط توی عکس مشخص بود نه
14 Mar 23:53 - مینو توکلی زاده: فکر نکنم از جنوب به شمال بسه رفت
14 Mar 23:54 - عباس ریاضت: این هم راهکار داره
14 Mar 23:54 - عباس ریاضت: الان دوچرخه هایی هستند که با تیروی برق کار میکنند یعنی یکی از لاستیک ها برقیه ولی رکاب هم میزنید یعنی کمک میکند
14 Mar 23:54 - یونس آرین نژاد: در کشور های خارجی مسیرهای شیب رمپ زیاد از بالابر دوچرخه در کنار خیابان استفاده می کردند
14 Mar 23:55 - اسلامی 2: چه جالب
14 Mar 23:55 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: بله شيبش براي دوچرخه هاي معمولي زياد است
14 Mar 23:55 - کریم باقری: ?
14 Mar 23:55 - اسلامی 2: بالابر دوچرخه؟ توضیح بیشتر میدهد؟
14 Mar 23:56 - یونس آرین نژاد: مهندس اسلامی شما که زحمت عکس ها را کشیدید ایا عرض پیاده برای این حرکت اصلاح مسیر دوچرخه کافی است
14 Mar 23:56 - اسلامی 2: شب خوش جناب عابدینی تشکر بابت همراهی ?
14 Mar 23:56 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: شب خوش
14 Mar 23:57 - یونس آرین نژاد: در کشور های خارجی مسیرهایی که شیب مسیر دوچرخه زیاد است از بالابری کنار خیابان مثل نوار نقاله است استفاده می کنتد
14 Mar 23:57 - اسلامی 2: بنظرم عرضش بله اماشیبش مشکل داره که راهکار دادید
14 Mar 23:58 - یونس آرین نژاد: فرد دوچرخه خود را روی نوارنقاله قرارداده و دوچرخه به سمت بالا حرکت و ادامه مسیر را رکاب و ادامه می دهد
14 Mar 23:58 - عباس ریاضت: برای شیب دوجرخه میشه بررسی و راهکار داد ولی باید سیاست های استفاده از اون هم فکر بشه
14 Mar 23:58 - یونس آرین نژاد: بله موافقم
14 Mar 23:58 - Hosna: آره
14 Mar 23:58 - عباس ریاضت: مردم نیاز به مسیر امن دوچرخه دارند
14 Mar 23:58 - یونس آرین نژاد: بازم مطالعات نیاز دلره
14 Mar 23:59 - Hosna: تقاطع های زیاد این خیابون برای مسیر دوچرخه مشکل سازه
14 Mar 23:59 - عباس ریاضت: الان منطقه 8 نهران تماما دارای مسیر دوچرخه است ولی اصلا امن نیست
14 Mar 23:59 - اسلامی 2: بله امنیت عابر پیاده بسیارمهمه
15 Mar 00:00 - اسلامی 2: باید تفکیک مسیر به درستی انجام بشه
15 Mar 00:00 - عباس ریاضت: حتی یک نفر هم از دوچرخه استفاده نمیکنه و بنده خودم هم مشیمان شدم و دیگه استفاده نکردم
15 Mar 00:00 - عباس ریاضت: تفکیک شده حتی با فضای سبز زیبا و خط کشی ولی تقاطع ها زیاد است
15 Mar 00:00 - یونس آرین نژاد: مهندس اسلامی تشکر از زحماتی که کشیدید شب خوش.
15 Mar 00:00 - عباس ریاضت: تا رکاب میزنی باید توقف کنی
15 Mar 00:00 - یونس آرین نژاد: دوستان شب همگی خوش
15 Mar 00:00 - عباس ریاضت: شب ما بخیر
15 Mar 00:01 - اسلامی 2: شب بخیر ممنون مهندس
15 Mar 00:01 - عباس ریاضت: ممنون از نظم خوب گروه
15 Mar 00:01 - عباس ریاضت: +
15 Mar 00:01 - یونس آرین نژاد: +
15 Mar 00:01 - نسترن اسمعیل پور زنجانی: +
15 Mar 00:01 - اسلامی 2: بحث جالب بود متاسفانه وقت تمام شد
15 Mar 00:01 - مهسا زارعیان:
15 Mar 00:01 - فاطمه آقامیری: +
15 Mar 00:02 - اسلامی 2: مرسی از مشارکت شما دوستان عزیز و بویژه جنات ریاضت بزرگوار
15 Mar 00:02 - Hosna:
15 Mar 00:02 - مینو توکلی زاده:
15 Mar 00:02 - Hosna: فردا شب هم همینو بذاریم مهندس اسلامی
15 Mar 00:02 - عباس ریاضت: تشکر ویژه دارم از مهندس اسلامی
15 Mar 00:02 - اسلامی 2: ختم جلسه به شیوه ترافیکی
?????????


فایل‌(های) پیوست شده
.txt   WhatsApp Chat Urbanity -tr11 Mar.txt (اندازه: 153/27 KB / تعداد دفعات دریافت: 53)
همه با هم برای پیشرفت پایدار شهرسازی تلاش کنیم......
پاسخ

اطلاعات موضوع

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

ابزار و امکانات موضوع

    پرش به انجمن: