تبلیغات متنی شما در این بخش
  • کلاس GIS کاربردی در شهرسازی

    اطلاعات و پیش ثبت نام کلاس جی آی اس در شهرسازی

    http://urbanity.ir/form/view.php?id=10211
  • کلاس بافت فرسوده در شهرسازی

    جهت آمادگی برای کار در دفاتر نوسازی و شرکت ها

    ثبت نام به زودی
  • کلاس آزمون نظام مهندسی شهرسازی

    شرکت در این کلاس برای همه شهرسازان لازم است

    ثبت نام
  • کلاس سیتی انجین CityEngine

    نرم افزار جدید و کاربردی برای طرح های شهری و سه بعدی سازی شهر

    ثبت نام
آخرین محصولات فروشگاه انجمن
کاریابی انجمن شهرسازی

جهت عضویت در کاریابی کلیک کنید

محل تبلیغات در انجمن ما ، تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه است !

. هنگامی که رادیو پخش زنده دارد شما میتوانید با مراجعه به همین صفحه به رادیو شهرساز گوش کنید.جهت پخش همایش ها و کلاس های خود با 09128989801 تماس بگیرید

موضوع : كارگروه ترافيك باموضوع نقش و افزايش ايمني طرح هندسي راهها شنبه 19ارديبهشت94

#1
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: دوستان عزیز باسلام
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: لطفا حضور بزنید
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - کریمی ترافیک: سلام شب بخیر
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: سلام+
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - ‪+ 5032‬: سلام
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: سلاام +
۲۳:۰۳،‏ ۹ مه - سعید فدایی. ترافیک: سلام+
۲۳:۰۴،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: سلام برهمه
۲۳:۰۴،‏ ۹ مه - باقری کارگروه ترافیک: سلام
۲۳:۰۵،‏ ۹ مه - درژکام ترافیک: درود
۲۳:۰۵،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: دوستان لطفا موضوع رو شروع کنید
۲۳:۰۵،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: ???
۲۳:۰۵،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: سلام
۲۳:۰۶،‏ ۹ مه - محمد شیرازی. ترافیک: سلام+
۲۳:۰۶،‏ ۹ مه - عاطفه یدی. ترافیک: سلام
۲۳:۰۶،‏ ۹ مه - عاطفه یدی. ترافیک: +
۲۳:۰۷،‏ ۹ مه - م نصر اصفهانی. ترافیک: سلام
۲۳:۰۸،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: دوستان باعرض پوزش لطفا امشب بحث را شروع کرده و پیش ببرید
۲۳:۰۸،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: لطفا همکاری کنید
۲۳:۰۸،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: ?
۲۳:۰۸،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: بنده هم در کنار شما هستم
۲۳:۰۸،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: باتشکر
۲۳:۱۶،‏ ۹ مه - یاشار دادرس. ترافیک: +
۲۳:۱۶،‏ ۹ مه - یاشار دادرس. ترافیک: سلام
۲۳:۱۶،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: سلام مجدد ??
۲۳:۱۶،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: مهندس ارین نژاد میشه بحث شروع کنین
۲۳:۱۶،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: موضوع امشب چیست
۲۳:۱۷،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: من يه مقدمه برا جلسه اول كه امشب باشه اماده كردم دوستان موافق باشن ارايه بدم, بااجازه شون
۲۳:۱۷،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: بفرمایید
۲۳:۱۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: جايگاه و نقش حمل ونقل در ابعاد مختلف اقتصادي,سياسي و اجتماعي جوامع امروزي بركسي پوشيده نيست.
۲۳:۱۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: حمل و نقل يكي از پايه هاي اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و در واقع شبكه هاي حمل ونقل با مؤلفه هاي مهمي همچون اقتصا , امنيت و عدالت اجتماعي ارتباط تنگاتنگ دارند.
۲۳:۱۹،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: در فرايند توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورها, همبستگي مستقيم ميان گسترش حمل و نقل و دستيابي به نرخ رشد اقتصادي وجود دارد و فعاليت هاي حمل ونقل از جمله فعاليت هاي اساسي و زيربنايي براي رشد و تحول اقتصاد محسوب مي شوند.
۲۳:۱۹،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: تامين و ارتقاي ايمني عبورومرور كاربران شبكه راه باتوجه به امار بالاي تصادفات كشور,يكي از مهمترين دغدغه هاي مسئولان, كارشناسان و دست اندركاران بخش حمل و نقل جاده اي كشور است.
۲۳:۱۹،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: هم اکنون هزينه هاي بسياري براي مهار روند افسار گسيخته تصادفات و تلفات جاده اي صرف مي گردد.اما با وجود تلاش هاي صورت پذيرفته نتايج مطلوب و دلخواه متوليان صنعت حمل ونقل كشور حاصل نشده است.
ايمني راه نيز همچون ساير مقوله ها,نيازمند نظام مديريت و هماهنگي متناسب خود مي باشد.
۲۳:۲۰،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دقیقا ولی بعضی مواقع تمام موارد قید شده برعکس رخ خواهد داد
۲۳:۲۰،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: برخي ناهماهنگي هاي موجود در ارتباط با اقدامات و اجراي راهكارهاي مرتبط با ايمني راه ها سبب تنظيم مجموعه اي از راهبردهاي مناسب گرديده كه توانسته بستر ايجاد نگاهي يكپارچه به مقوله ايمني راه در صنعت حمل و نقل كشور داشته باشد.
۲۳:۲۱،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: کشورهاي پيشرو در ايمني, عموما در قالب طرح هاي راهبردي چندين ساله موفق به مهار و كاهش معضل حوادٽ رانندگي شده اند.
در خصوص كشورمان نيز چنانچه راهبردها به درستي تعيين شده و پشتيباني مالي و اجرايي كافي از انها صورت پذيرد, اٽرات مٽبت و مؤٽري در بهبود ايمني راه ها برجاي مي گذارد.
۲۳:۲۱،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: تجربيات كشورهاي موفق در ارتقاي ايمني رانندگي,نشان مي دهد قبل از انجام هر اقدامي, تمامي سياستگذاران, مسئولان و كارشناسان مرتبط با عرصه ايمني كشور,بايد اصولي را قبول نموده و سر لوحه تصميمات خود قرار دهند,که مهمترين انها عبارتند از:
1.تصادفات رانندگي, اتفاقي نبوده و نتيجه يك اختلال در تعامل سيستم انسان,وسيله نقليه,راه و محيط مي باشد و اقدامات بايد در جهتي انجام شود كه تعداد اين اختلالات را كاهش داده يا در صورت بروز,از عواقب و نتايج ان بكاهد.
2.توانايي هاي فيزيكي و ذهني و محدوديت هاي بشر,شناخته شده است و بنابراين ارايه دهندگان خدمات حمل و نقل بايد سيستم حمل و نقل را به نحوي طراحي كنند كه تشويق كننده رفتار ايمن بوده و به نحوي بخشنده باشد, بدان معني كه حتي اگر کاربر راه مرتکب اشتباهي شد,در برابر عواقب مرگبار يا جدي از او محافظت نمايد.به عبارت ديگر, نبايد يك خطاي كاربر راه, جريمه مرگ را براي او به دنبال داشته باشد.
3.ارتقاي ايمني راه يك موضوع چندوجهي بوده و و مسيوليت ان نيز بر عهده چندين دستگاه مي باشد و دستيابي به ان در صورتي امكانپذير است كه تمامي ذينفعان با همكاري يكديگر يك برنامه اجرايي جامع و همه جانبه را پياده كنند.
4.تمامي دستگاه هايي كه مسئوليت ايمني راه ها را بر عهده دارند بايد ظرفيت طراحي و اجراي اقدامات ايمني مؤٽر را در بخش خود داشته باشند و چنانچه اين ظرفيت وجود نداشته باشد,بايد اقداماتي در جهت ايجاد و توسعه چنين ظرفيت و قابليتي انجام دهند.
۲۳:۲۲،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: چشم انداز ميتواند:
استفاده ايمن از راه براي تمامي اقشار جامعه باشد
۲۳:۲۲،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: از اهداف راهبردي اين امر ميتواند:
_بهبود وضعيت طراحي و ايمني سازي راه ها براساس نياز موتور سيكلت سواران(دستگاه مسئول :وزارت راه و شهرسازي(برون شهري)
و
وزارت كشور(درون شهري))
_ارتقاي ايمني عابران پياده(بهبود وضعيت طراحي و ايمن سازي راه ها با هدف ايجاد محيط ايمن براي عابران پياده)
_کاهش معضل خستگي در رانندگان(كاهش يكنواختي محيط راه در مسيرهاي طولاني
_ارتقاي وضعيت طراحي, ساخت و نگهداري ايمن شبكه راه ها
...
که مورد اخر در جلسات بعد در چارچوب طرح هندسي راه ها و نقش ان در ايمني راه ها در حمل و نقل بررسي ميشود...
????
۲۳:۲۴،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دوست گرامی موضوع امشب در خصوص است
۲۳:۲۷،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: در خصوص نقش و افزايش ايمني طرح هندسي راه ها در حمل و نقل
۲۳:۲۸،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دوستان امشب به دلیل نامساعد بود حالم به صورت خلاصه اعلام می کنم مشکلات را و شما در خصوص هر کدام بحث کنید.
۲۳:۲۹،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: خدا سلامتی بده
۲۳:۳۰،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: كه سعي شده يه مقدمه اي برا امشب ارايه بشه دوستان نظر بدن و تا اندازه ايي بحٽ راه بيفته تا طي شب هاي اتي بيشتر درمورد طرح هاي هندسي و عوامل تاٽير گذار در شکل گيري و انواع و كارايي انها مطرح و بحٽ بشه
۲۳:۳۱،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: کشور ما با توجه به عقب بودن از شهرهای توسعه یافته باید الگوی برداری کند که آنها در این پنجاه سال عقب افتاده چه نقاط ضعف و قوت دارند را مورد بحث و تحلیل قرار بدیم ما باز داریم همان کار و اشتباه انها را اجرا می کنیم
۲۳:۳۲،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: در کشورهای توسعه یافت دیگر خیابان ها اصلاح هندسی نمی شود بزرگ تر شود بلکه سیستم حمل و نقل و سیستم سبز یا همان پیاده روی و دوچرخه سواری را در نظر دارند
۲۳:۳۳،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: اما ما داریم کار پنجاه سال گذشته انها را انجام می دهیم
۲۳:۳۵،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دوم انها برای هر کاری اول جلسه میزارند بعد تفکر و ایمنی را روی ایده هاشون می دند ما اینجا ما اجرا می کنیم و بعد ایمنی رو قوی می کنیم
۲۳:۳۶،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: یعنی حمل و نقل جدید با تعریض معابر مخالفه؟؟؟
۲۳:۳۶،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: بله
۲۳:۳۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: پس چرا الان شاهد اجراي تعريض در برخي شهرها هستيم مٽل پل سهيد دقايقي اهواز كه تعريض شد
۲۳:۳۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: مطمئنيد مخالفن?
۲۳:۳۸،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: و اینکه وقتی تقاضا برای استفاده از خیابونی زیاد میشه نمیشه که تغریض نکرد؟؟؟
۲۳:۳۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: يا از منظر خاصي مي فرماييد شما?
۲۳:۳۹،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: حمل و نقل سبز مهم تره
۲۳:۳۹،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: بجای تعریض
۲۳:۳۹،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: ممنون از همه ی دوستان که خوب مشارکت میکنند
۲۳:۴۰،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: مهندس ارین نژاد این مبهمه برای من.میشه توضیح بدین لطفا
۲۳:۴۰،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دوستان بجای تعریض چند درصد به عابر اهمیت میدین
۲۳:۴۱،‏ ۹ مه - ماهک پرویزی?: تعریض خودش نوعی تشویق به ترافیکه
۲۳:۴۱،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: یعنی شما یک روز وسیله نداری می خواهید از یک طرف شهر به ان طرف شهر بری
۲۳:۴۱،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: احسن خانم مهندس پرویزی
۲۳:۴۲،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: من می گویم به جای تعریض تجدید نظر روی وسایل عمومی و امنیت عبوری عابر هزینه کنیم
۲۳:۴۲،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: بله ولي بابت اعلام مخالفتي كه فرمايش كرديد خيلي قابل قبول نيست بايد گفت تعريض خوبه و بجا و بسته به بستر تقاضا, بفرض پل شهيد دقايقي عالي و بجا بود ولي تعريضهايي كه در بافت كهن و ارزشمند بعضا شاهديم نابجا و همان تردد سبز كه اشاره كرديد رو ميطلبه و نه تعريض و تخريب
۲۳:۴۳،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: من راستش دارم از نقطه نظرات اساتید بهره میبرم.
به موضوع مسلط نیسم و فرصت سرچ هم نداشتم
۲۳:۴۳،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: بحث بافت تاریخی کاملا جداسست
۲۳:۴۳،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: چون اونجا اصلا تردد نباشه بهتره
۲۳:۴۴،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: جناب مهندس شما هر وسیله را در شهر افزایش دهی یک خطر بسیار بدی در هوا بناهای تاریخی
۲۳:۴۴،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: اما شریان های اصلی شهر به نظر من هم حمل و نقل سبز مهمه و هم تعریض
۲۳:۴۴،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: و....
۲۳:۴۴،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: بله من منظورم استفاده از كاربرد كلمه تعريض بود
۲۳:۴۴،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دارد پس چرا شما تاکیید بر تعریض داری شما خیابان ترافیک بهتر شده اما الاینده ها بیشتر شده
۲۳:۴۶،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: شما نقاط قوت و ضعف هر کدام را بررسی کنی می بینید نقاط ضعف تعریض بیشتر تا بهبود
۲۳:۴۶،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: ما باید بهبود ببخشیم نه توسعه بدیم
۲۳:۴۶،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: در يك بستر شرياني تعريض لازمه در يك بستر ديگر سبز و در بستري ديگه تلفيقي ازين دو
۲۳:۴۷،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: کشورهای بزرگ این راه رفتند به نتیجه حمل و نقل سبز رسیده و باب شده
۲۳:۴۷،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: هردو به نوعي كارا و لازمن و بعضا هردو باهم نقش ايفا ميكنن
۲۳:۴۷،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: من با تعریض شدیدا مخالف با بهبود کاملا موافق
۲۳:۴۷،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: به نظر من جذف یکی نمیتونه راه حل خوبی باشه
۲۳:۴۸،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: تعریض و حمل و نقل سبز باید تومان باشن
۲۳:۴۸،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: مخالف با هيچکدام نيستم و معتقدا هر انچه بستر شريان ميطلبه بايد اعمال بشه
۲۳:۴۹،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: و چیزی دیگه ای هم که مهمه چشم انداز طرحه
۲۳:۴۹،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: بله در مواقعي كه امكان هردو باشه كه ديگه فوق العاده اس ولي بسته به ظرفيت شريان
۲۳:۴۹،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: There is, however, a much deeper problem than the way highways are placed and managed. It raises the question of why we are still building highways at all. The simple truth is that building more highways and widening existing roads, almost always motivated by concern over traffic, does nothing to reduce traffic. In the long run, in fact, it increases traffic. This revelation is so counterintuitive that it bears repeating: adding lanes makes traffic worse. This paradox was suspected as early as 1942 by Robert Moses, who noticed that the highways he had built around New York City in 1939 were somehow generating greater traffic problems than had existed previously. Since then, the phenomenon has been well documented, most notably in 1989, when the Southern California Association of Governments concluded that traffic-assistance measures, be they adding lanes, or even double-decking the roadways, would have no more than a cosmetic effect on Los Angeles' traffic problems. The best it could offer was to tell people to work closer to home, which is precisely what highway building mitigates against.
۲۳:۴۹،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: http://bicycleuniverse.info/transpo/road...ility.html
۲۳:۵۰،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: یک خیابان شریانی قبل طراحی ضوابط خواص خودشو داشته حال بعد گذشت سالها اونجا حجم زیاد وسایل باعث شده افزایش خیابان داشته باشد پس مشکل از ریشه بوده و همچنان ادامه دارد
۲۳:۵۰،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: رویایی ترین و زیباترین ساختمان های شهر تهران

http://www.laplas.co/mag-post.html#!magI...b=okbpgnvh
۲۳:۵۲،‏ ۹ مه - آناهید ترافیک: خوب اگه از حمل ونقل استفاده بشه.طبق گفته ی شما نیازی به تعریض نیست اما اگه تعریض نشه که همیشه ترافیک هست
۲۳:۵۲،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: خوب می گویید همیشه ترافیک چرا ترافیک چه موردی باعث جذب بالا در ان منطقه شده
۲۳:۵۳،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: چرا این موارد بررسی نمی شود فقط تعریض مهمه
۲۳:۵۳،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۳،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: خوب شما اگر تعریض کنید ناخداگاه افزایش تولید سفر در پی دارد
۲۳:۵۴،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: شکی نیست و تجربه جهانی نشان داده
۲۳:۵۴،‏ ۹ مه - سام زاده. ترافیک: متاسفانه در حاضر شاهد اجراي يه طرح هندسي هستيم يا ميدان ولي سال بعد شاهد برچيدنش هستيم توسط شهرداريها,بنظرتون دليلش چي ميتونه باشه???
(البته به استٽناى مواردي كه در زمان شهردار جديد برا حذف كارهاي شهردار قبلي انجام ميشه)
????!
۲۳:۵۵،‏ ۹ مه - استاد ناصرمشهدی زاده: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۵،‏ ۹ مه - استاد ناصرمشهدی زاده: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۵،‏ ۹ مه - استاد ناصرمشهدی زاده: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۵،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: نه ما میدان زدیم حجم زیادی را در خودش جادادیم حال با شهردار جدید حذف میدان باعث کاهش سفر را داشته اند
۲۳:۵۶،‏ ۹ مه - محمد شیرازی. ترافیک: سلام استاد مشهدی زاده
ممنون از تصاویر زیبا
۲۳:۵۶،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: پس خود میدان یکی از کارهایش افزایش ظرفیت یک محدوده را در بردارد
۲۳:۵۷،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: دبی چرا حمل و نقل جهانی را زده نمی توانست ماشین های شخصی برای هر فرد در نظر بگیرد
۲۳:۵۷،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: نمی تدانست خیابانهای عریضتر بسازد بعد از حمل و نقل سواری استفاده کنند
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - مهسا نوروزیان. ترافیک: سلام .خانم موسوی متن انگلیسی که انتخاب کردید خیلی خوب بود. راه حل پبشنهادی نزدیکی محل کار به محا سکونت به جای تعریض معابر و ساخت بزرگراه.
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: بله نمونه موردی تو آمریکا
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۸،‏ ۹ مه - تارا جمالی. ترافیک: < پيوست نما/آهنگ حذف شد >
۲۳:۵۹،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: بعد از احداث بزرگراه به این نتیجه رسیدن که ترافیک بیشتر شده و راه حل دیگری دادن
۲۳:۵۹،‏ ۹ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: ???
۲۳:۵۹،‏ ۹ مه - موسوی ترافیک: کاش ماهم ازین تجربیات استفاده میکردیم
۰:۰۰،‏ ۱۰ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: کشورهای بزرگ تمام راه های کی گفتید رفتند الان به این نتیجه رسیدند بجای توسعه به بهبود سیستم حمل و نقل دست بردند
۰:۰۰،‏ ۱۰ مه - موسوی ترافیک: دقیقا
۰:۰۰،‏ ۱۰ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: چرا راهی که جواب نداده و نخواهد داد را برویم
۰:۰۰،‏ ۱۰ مه - کریمی ترافیک: ?
۰:۰۰،‏ ۱۰ مه - موسوی ترافیک: عریض شدن خیابان=افزایش ترافیک
۰:۰۱،‏ ۱۰ مه - مهندس آرین نژاد. ترافیک: ????????
۰:۰۱،‏ ۱۰ مه - تارا جمالی. ترافیک: ??
پاسخ

اطلاعات موضوع

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

ابزار و امکانات موضوع

    پرش به انجمن: