تبلیغات متنی شما در این بخش
  • کلاس GIS کاربردی در شهرسازی

    اطلاعات و پیش ثبت نام کلاس جی آی اس در شهرسازی

    http://urbanity.ir/form/view.php?id=10211
  • کلاس بافت فرسوده در شهرسازی

    جهت آمادگی برای کار در دفاتر نوسازی و شرکت ها

    ثبت نام به زودی
  • کلاس آزمون نظام مهندسی شهرسازی

    شرکت در این کلاس برای همه شهرسازان لازم است

    ثبت نام
  • کلاس سیتی انجین CityEngine

    نرم افزار جدید و کاربردی برای طرح های شهری و سه بعدی سازی شهر

    ثبت نام
آخرین محصولات فروشگاه انجمن
کاریابی انجمن شهرسازی

جهت عضویت در کاریابی کلیک کنید

محل تبلیغات در انجمن ما ، تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه است !


موضوع : تجاری سازی (برندسازی) شهر

#1
[تصویر:  citybranding1.jpg]
هنوز یک تعریف رسمی از تجاری سازی (برند سازی) شهر وجود ندارد ولی این مانع نمی‌شود که از این امکان به طور گسترده در سراسر دنیا استفاده نشود و این کار، چند دهه است که در حال انجام شدن است. این ایده بسیار ساده است: انتقال مفهوم تجاری سازی یک کالا به اماکن و شهرها. هدف از این کار حتی ساده تر است: تقویت یک هویت محلی برای جذب سرمایه گذاری‌ها و رشد اقتصادی برای یک منطقه خاص. به عبارت دیگر، “فروش” تصویر ذهنی ای از شهر و استفاده از جنبه‌های منحصر به فرد فرهنگی، هنری و کالبدی آن.
اما روش انجام این کار، آنچنان ساده نیست. برند جدید می‌تواند به روش‌های گوناگون ایجاد شود: از طریق مداخلات فضایی مثل ساختمان‌های شاخص، طراحی شهری، و اتفاقات، یا از طریق بازاریابی غیرفضایی مثل تبلیغات، شعارها، افسانه‌ها و غیره. نمودار زیر توضیح می‌دهد که چگونه این جنبه‌های فراوان با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به ایجاد تصویر جدیدی از شهر منجر شوند.
در آقای شهردار بیشتر بخوانید :
http://goo.gl/wXTo8R
پاسخ

اطلاعات موضوع

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

ابزار و امکانات موضوع

    پرش به انجمن: