تبلیغات متنی شما در این بخش
  • کلاس GIS کاربردی در شهرسازی

    اطلاعات و پیش ثبت نام کلاس جی آی اس در شهرسازی

    http://urbanity.ir/form/view.php?id=10211
  • کلاس بافت فرسوده در شهرسازی

    جهت آمادگی برای کار در دفاتر نوسازی و شرکت ها

    ثبت نام به زودی
  • کلاس آزمون نظام مهندسی شهرسازی

    شرکت در این کلاس برای همه شهرسازان لازم است

    ثبت نام
  • کلاس سیتی انجین CityEngine

    نرم افزار جدید و کاربردی برای طرح های شهری و سه بعدی سازی شهر

    ثبت نام
آخرین محصولات فروشگاه انجمن
کاریابی انجمن شهرسازی

جهت عضویت در کاریابی کلیک کنید

محل تبلیغات در انجمن ما ، تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه است !


موضوع : چهار درس از پکن و شانگهای برای کاهش ازدحام خودروها و کنترل ترافیک

#1
چهار درس از پکن و شانگهای برای کاهش ازدحام خودروها و کنترل ترافیک
[تصویر:  4lessonfrombijing1-686x350.jpg]

پکن و شانگهای: چهار درس برای محدود کردن رفت و آمد خودرو
درس اول: سیاست‌های پیشگیرانه مهم هستند
شانگهای یکی از اولین پیشگامان به مزایده گذاشتن مجوز خودرویی بود، یعنی روشی که به ساکنین پیشنهاد می‌کند یکی از پلاک‌های اتومبیل محدود دارای مجوز را خریداری نمایند
درس دوم: قیمت گذاری، هم منصفانه و هم سودآور است
سهمیه وسایل نقلیه شانگهای که از طریق مزایده‌ها اختصاص می‌یابد، نه تنها استفاده از خودروها را کاهش می‌دهد، بلکه باعث افزایش درآمدها به منظور گسترش حمل و نقل می‌شود
درس سوم: اقدامات اصلاحی سریع، کافی نیستند
پیش از تغییر به سیاست سهمیه خودرویی در سال 2011، پکن اقدام به اجرای سیاست “تأییدیه پارکینگ” نمود، روشی که بر اساس آن، ساکنین را موظف می‌کرد که قبل از خرید خودرو، مجوزهای لازم را برای پارکینگ تهیه نمایند.
درس چهارم: اقدامات جامع، اهمیت اساسی دارند
برنامه مدیریت تقاضای حمل و نقل نمی‌تواند به تنهایی اجرا شود. در پکن و شانگهای، ارائه این سیاست‌ها در زمانی انجام شد که خدمات توسعه راه‌ها گسترش و بهبود پیدا کرد، به طوری که جایگزین‌های جدید، وقتی که رانندگی یک گزینه جذاب به نظر نمی‌رسد، قابل دسترس بودند.
در آقای شهردار بیشتر بخوانید :
http://goo.gl/Ecypj1
پاسخ

اطلاعات موضوع

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

ابزار و امکانات موضوع

    پرش به انجمن: